Friday, October 28, 2016

David Marsh Merk Trader Loop

David Marsh Merk Trader loop Hierdie week het regtig swel . Ek handel die YM strategie lewendige en Ek 'n meer as 500 bosluise . Ek dink ek gaan 'n breek te neem , want ek amper dink ek is te danke aan dit alles verloor ! Ek het verloor ambagte . Ek is die handel die Dow hele dag , elke dag . Ek verhandel leef die SP 500 stelsel vir die eerste keer hierdie week . Resultate goeie . Ek het net so Dave leer : maak jou punt en loop weg . Ek het my punt alledaagse . Ek gaan na die tyd sim en hou simming . BKK jy handel te leef ? om voort te gaan oor wat hy gesê : jy het om te herstel en ek dink dis die moeilikste deel . Ten minste was dit by die eerste. Toe ek my eerste verloor Dow Emini handel het ek het regtig senuweeagtig . Sedertdien sy is baie makliker as ek " opgelei " so nou toe ek 'n handelsmerk te verloor ek nie meer te kry senuweeagtig . Ek doen wat gedoen moet word . Ek hoop dat die S & P stelsel doen asook die Dow is . Tot dusver geen klagtes .


No comments:

Post a Comment